2015. január 10., szombat

Ritka, mint bütykös hattyú az Élővíz-csatornán

Péntek este olvasom a facebook hírfolyamot. Sok unalmas cikk között találtam egy olyat amire felkaptam a fejem. Bütykös hattyú a békéscsabai Élővíz-csatornán. Nem tellett sok időbe, hogy elhatározzam, holnap gitár óra előtt még megkeresem a hattyút.
A szombaton délután két óráig esett az eső. Attól kezdtem tartani, hogy nem fogom megtalálni ezt a jómadarat. Miután a felhők továbbhaladtak keletre addigra én is beértem Békéscsabára. Útban a csatornához találkoztam az egyik barátommal aki velem jött megkeresni a hattyút. A vízparton gondolkodtam, hogy merre menjek, sikerült a rossz irányt választanom. Egy órán keresztül mentünk a rossz irányba miközben az ha balra fordultam volna akkor két perc alatt megtaláltam volna. Már lement a Nap eddigre emiatt egy kicsit elnyúlt az exponálási idő, de szerintem ennek is megvan a szépsége.

Bütykös hattyú (Cygnus olor)

Nem volt egyedül. Egy csapat tőkés réce társaságában pihent.
 Tőkés réce (Anas platyrhynchos)





Remélem még összefutok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése